- Svoje radove na Oriđiđi Video Awards mogu prijaviti agencije, tvrtke i pojedinci.
- Rok za prijavu je 22. 5. 2022. godine do 23:59
- Uz ispunjenu online prijavnicu, potrebno je dostaviti videozapis (link na YouTube, Instagram, Tiktok ili neku treću društvenu mrežu ).
- U samom je videu potrebno pokazati tri elementa digitalne kampanje koje žiri ocjenjuje: to su originalnost i kreativnost, privačenje pažnje i kvaliteta izvedbe. Sva tri elementa u finalnoj ocjeni imaju jednaku težinu.
- Prijave radova na Video Oriđiđi Awards se ne naplaćuje.
- Moguća je prijava jednog videa u više kategorija.
- Ako isti rad prijavljujete u više kategorija, u prijavnici na polju “Kategorije” trebate upisati sve kategorije za koje se prijavljujete.
Video kategorije
Brucoš
Nagrada godine u kategoriji new on market. Reklame koje su nove brendove fantastičnom kreativom u vrlo kratkom roku učinile prepoznatljivima
Sponzoruša
Nagrada godine u kategoriji influencer sponsored video. Best use influencera u digital kampanji
Perje
Nagrada godine u kategoriji financije i
osiguranja
Ruf mich an
Nagrada godine u kategoriji telekomunikacijske usluge
Prpošna
Nagrada godine u kategoriji opće dobro i pozitivne promjene
Kupi ciglu
Nagrada godine u kategoriji e-commerce i maloprodaja
Štrukana
Nagrada godine u kategoriji hrana i piće
Spot-on!
Nagrada godine u kategoriji najbolji glazbeni spot
Kućni filmić
Nagrada godine u kategoriji najbolji user generated content
Reži me
Nagrada godine u kategoriji najbolja kamera i režija
Klimaxxx
Nagrada godine u kategoriji grand prix - najbolji rad od svih najbolje ocijenjenih radova