Skip to content Skip to footer
  • Svoje radove na Oriđiđi Video Awards mogu prijaviti agencije, tvrtke i pojedinci.
  • Rok za prijavu je 22. 5. 2022. godine do 23:59
  • Uz ispunjenu online prijavnicu, potrebno je dostaviti videozapis (link na YouTube, Instagram, Tiktok ili neku treću društvenu mrežu ).
  • U samom je videu potrebno pokazati tri elementa digitalne kampanje koje žiri ocjenjuje: to su originalnost i kreativnost, privačenje pažnje i kvaliteta izvedbe. Sva tri elementa u finalnoj ocjeni imaju jednaku težinu.
  • Prijave radova na Video Oriđiđi Awards se ne naplaćuje.
  • Moguća je prijava jednog videa u više kategorija.
  • Ako isti rad prijavljujete u više kategorija, u prijavnici na polju “Kategorije” trebate upisati sve kategorije za koje se prijavljujete.

Video kategorije

Brucoš

Nagrada godine u kategoriji new on market. Reklame koje su nove brendove fantastičnom kreativom u vrlo kratkom roku učinile prepoznatljivima

Sponzoruša

Nagrada godine u kategoriji influencer sponsored video. Best use influencera u digital kampanji

Perje

Nagrada godine u kategoriji financije i
osiguranja

Ruf mich an

Nagrada godine u kategoriji telekomunikacijske usluge

Prpošna

Nagrada godine u kategoriji opće dobro i pozitivne promjene

Kupi ciglu

Nagrada godine u kategoriji e-commerce i maloprodaja

Štrukana

Nagrada godine u kategoriji hrana i piće

Spot-on!

Nagrada godine u kategoriji najbolji glazbeni spot

Kućni filmić

Nagrada godine u kategoriji najbolji user generated content

Reži me

Nagrada godine u kategoriji najbolja kamera i režija

Klimaxxx

Nagrada godine u kategoriji grand prix - najbolji rad od svih najbolje ocijenjenih radova